Det blir bara bättre och bättre !

Kan knappast minnas att näst sista veckan innan jullovet brukar vara så här kul ? Haha, idag var jag hos tandregleraren för jag hade ju tandställning förut, och iaf så hann jag tillbaka till skolan ganska fort. Sen när vi hade lunch så skulle vi julkorv ( vad det nu är ? nån som vet ? ).  Vi var inte så jätteförtjusta i det så vi drog till donken istället. Där åt vi som fan och sen tog vi med oss ballonger därifrån och hade krig på bussen, haha. Sen när vi kom tillbaka hade jag och mimmi svensk-engelska och vi visste inte vad vi skulle göra så vi kom på den smarta idén att vi skulle göra en julkalender, haha mobbade som vi är. Och sen tänkte vi typ lägga lappar där det stod typ saker som man skulle göra under dan, men sen började Gabbe kasta massa sudd i klassrummet så då tog vi dom och tänkte; vi målar dom här sen skriver vi siffror på dom så får vi sudd i kalendern ! Hahaha, så just nu hänger det en julgranskalender med målade sudd på i mitt skåp. Jag fick dagens sudd och mimmi ska få ett sudd imorgon. Hahaha jaa vi är ju inte riktigt kloka, på torsdag ska vi göra en till fast med pennor istället. Haha, det var ju lite skojj. Så skönt att man slutar tidigt på tisdagar. Och ikväll är det desperate housewives ! Inte missa, inte missa ! 



Ta mig utomlands igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0