DET JAG KÖPTE



1. Örhängen, älskar dom ! :)
2. Ett halsband, halva priset
3. En randig tröja som mimmi tyckte var såå jag, skön btw och den ser mycket finare ut när man har den på sig.
4. En kofta/cardigan ( vad säger man ? :S ) Jätteskön!
5. En halsduk, har jag behövt i typ några månader men har aldrig köpt en..
6. Ett långt linne
7. En tröja i jätteskönt tyg för halva priset.
8. En kofta, väldgit lång men det var också halva priset på den och det var ganska gulligt med det vita linnet under.


Jaa, det var väl typ det, 8 saker för 900 spänn, inte dåligt det inte ;)

Kommentarer
Postat av: karolina

finaste bloggen jag sett på länge!

gillar speciellt bilden på bandet

:D

2008-12-28 @ 23:58:49
URL: http://typisktkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0