FREDAG

Idag hade vi luciafirande i skolan så började halv tio, kören söög ! Tråkigaste lucian ever, det enda som var kul va killarna när dom sjöng me sina mörka röster, garva nästan ihjäl mig, annars så höll jag på att somna typ.
Efter det hade vi en sjukt tråkig svenska lektion menmen, efter det kollade vi på världens tråkigaste film på svensk-engelskan,  you me and dupree.  Efter det hade vi lunch, gröt, jiipppie !  Naat. Är ingen grötmänniska direkt förutom på julafton då måste man äta gröt till frukost/lunch. Men jag åt ändå för att jag inte skulle svälta ihjäl, sen körde jag och mimmi biljard, jag sög. Haha. Sen hade vi no och kollade på film om transsexuella. Sen hade vi engelska diagnos som jag redan hade gjort så jag slutade före alla andra. Idag har dom satt våra betyg också, goodbye bella, hahah skojja. Jag har iaf g i alla ämnen sen kanske nåt VG nånstans får man hoppas! Om en vecka är det julavslutning, ska bli sååå skönt.

Ikväll har jag annars ingen idé av vad jag ska göra, eller jo såklart ska jag ju kolla på idol ikväll men annars vet jag inte. Typ tråka sönder. Ajja, ha en bra kväll allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0