SNELUGG ELLER INTE?

Tjäänare. Nu äre såhär att jag funderar på att klippa mig imorgon, vi får se om det är mycket folk eller inte. Anledningen till denna spontana sak är att jag märkte tidigare idag att jag har fått kluvna toppar ( asså att hårstrået delar på sig) Det är inte så mycket än men jag vill inte ha mer än det är nu. Så när mamma kommer hem imorgon drar jag och klipper mig, så får gå upp rätt tidigt imorgon men det är lungan för då kan jag somna tidigt och sen vakna upp på julafton ;)
Men nu är det såhär att jag funderar på att klippa snelugg, vet inte om jag skulle våga ifall jag ändrar mig men tycker ni att jag ska göra det? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det verkar inte bli någon :( Bara i norra Sverige. Jag tror du skulle passa i snelugg! :)

2008-12-22 @ 21:35:43
Postat av: lisa

tack så mycket! :-)

2008-12-22 @ 23:21:43
URL: http://liisahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0