GODMORGON

Jaah.. inatt sov jag 4 timmar ungefär men jag känner mig ovanligt pigg. Trotts allt ser jag något som börjar likna mörka ringar under ögonen, fast det har jag typ alltid men ändå det ser värre ut nu om man säger så. Hade jättesvårt att somna inatt då jag kände att jag egentligen inte alls var trött, så somnade typ klockan fem. Ska ju åka och klippa mig idag och mamma ville göra det så fort hon kom hem för alla kommer ju typ dra och klippa sig idag. Så då tänkte jag gå upp tio iaf, men så vaknade jag nio och lyckades somna om i 20 minuter, vaknar till sen och efter nån minut ringer mamma och sa att hon kom hem inom en timme så jag var tvungen att börja fixa mig. Har nog bestämt mig för att klippa snelugg. Men nu ska jag platta håret, ciao.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

oh vad snyggt du har det i bloggen!

2008-12-23 @ 14:19:03
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0