HELG HELG HELG !

Så jeffla skönt ! Åh gud, skulle lätt kunna och gå och lägga mig nu men nej fan. Haha. Ikväll är det idol och jag tycker att Alice ska åka ut ikväll !  Jag tycker att Robin och Kevin ska va i final, och jag tycker att kevin sedan ska vinna, om man ska gå efter vem som har bäst sångröst. Men när man tänker efter så brukar alltid tvåan komma längre än ettan..   Men iaf, idag hade vi vikarie på typ alla lektioner vilket innebar inget no läxförhör eller engelska diagnos. Eller, jag och typ nån till gjorde diagnosen för dom andra var typ inte klara me kapitlet än  ( inte jag heller men min lärare gick på det ) Men diagnosen var ju typ skit lätt så daa. Juste, haha på svenskan så hade jag tråkigt, så jag skrev typ en recension, skrev en och nästan en halv sida på en kvart, LOL. Jag svär att det är mvg- på den ! In your face !  Hahaha, min lärare tycker typ att jag borde skriva mer på recensionerna om vad jag tror att författaren vill med boken, så jag skrev minst två saker och förklara lite varför. Så han ska få kolla på det på måndag, och om han vill att jag ska lämna in den så tänker jag lätt göra den lite bättre, då blir det nog ett starkt mvg.   Haha, här satsar man stort ;D Men jag får väl ta och vila upp mig lite eller nåt, tv kanske hjälper.
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0