I TOLD YOU SO..

Jag sa ju att robin skulle åka ut ;)
Robin är nog den person som jag har gillat längst i idol, det tog ett tag för mig att förstå och vinna över min hjärna att kevin faktiskt har bäst sångröst. Jag hade gärna sett robin i finalen mer än alice. Jag tycker att alice har för ljus och tjatig röst, men när hon gör typ rock låtar och sån musik så gör hon det skit bra! Men hon passar inte som rnb sångare osv.
Men nu ska vi iaf vara glada att robin kom så här långt, och det firar jag me att lägga upp en av låtarna jag tyckte han gjorde bäst.
 


Jag vet att detta är skit dålig kvalité men det får va så.  Fields of gold va en av dom bästa, sen får jag nog säga att jag tycker att does your mother know och en låt som jag hatade innan han gjorde den - Mercy. Men han gjorde den så jävla bra och det går inte att säga nåt annat. Andra låtar som är dom bästa enligt mig är, torn och chariot. Haha skulle säkert kunna göra listan längre men det orkar jag inte.  Men nu ska jag snart gå och lägga mig, ni får ha det superbra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0