I'm dreaming of a white..

..christmas !



Men seriöst vem gör inte det liksom ? :)  Nu är det bara 14 dagar kvar till julafton, tänk om en vecka när man tänker, nu är det bara en vecka kvar. Julen är nog den högtid som jag längtar mest till, till och med mer än min egna födelsedag.
Och jag har tänkt och tänkt, men jag kan inte komma på vad mer än parfym och underkläder jag ska önska mig ,visst skulle kunna önska mig kläder men det vill jag liksom köpa själv och jag kommer ju få massa pengar i julklapp i år så det kommer jag ha råd med själv. Men om det är nån som har lite bra julklappklappstips till mig så vore det jättesnällt om den personen ville dela med sig det till mig :)  Det skulle uppskattas väldigt mycket även ifall att jag kanske inte skulle önska mig det. Vad önskar ni er?

Kommentarer
Postat av: Sandra &Tindra

vad gullig du är. du kan få låna mitt ibland :P hihi

2008-12-10 @ 19:53:29
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0