JULDAGEN

Typ segaste dagen som finns eller vad säger ni? Nåå, jag har iaf varit ute och ränt trotts att typ inga butiker har öppet, fick iaf med mig en ny digitalkamera som verkar jäkligt bra. Det följde med sladdar så jag kan koppla in kameran i tv:n så jag kan kolla på bilder och sånt där. + Att man kan filma med den ( det kan man med dom flesta fast med den som jag har så kommer ljud med också )  och massa saker ! Så jag är nöjd, fick den för ett bra pris dessutom. Sen var man ju hemma lite och väntaade på att batteriet skulle laddas. Sen kommer mamma och kenta hem och jag och min brorsa fick ytterligare en julklapp av dom, vi fick en varsin 32 tums lcd tv som passar perfekt på mitt rum då den andra är så stor och klumpig. Nu är jag hursomhelst svin trött och jag orkar inte berätta allt, kom på att jag glömde skriva igår vad jag fick men tror iofs inte att det är nån som bryr sig heller :)  Nu ska jag chilla framför min kära tv.


Min nya TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0