JULGODIIS

Jag antar att godiset vart bra, min brorsa tyckte det var gått och då kan jag räkna med att det är det, så kräsen som min brorsa är ! Haha, sen ska ju jag och mamma göra knäck, men det blir när hon kommer hem. Har städat ännu mer idag, igår slängde jag typ bara skräp och la upp alla skit kläder på min schäslong eller vafan det heter, haha xD  Idag tvättar jag allt och har dammsugit m.m.  Så det blir najs. Nu väntar jag bara på att min mormor ska ringa för mer information om imorgon då jag  och mimmi ska till gröna lund med dom :) Då åker fan kameran med ! Det första jag ska köpa/spara ihop pengar till efter jul är en ny digitalkamera, ska nog köpa en sån som min kompis johanna har, det verkar bra (a) Min suger verkligen, fast den är ju nåt år gammal också :) 


Haha, ser ju inte så smarrigt ut direkt xD


Kommentarer
Postat av: Tuutten

HAHA dom ser nästan ut som våra "snickers" xD HAHAHAH<3

2008-12-20 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0