JULKLAPPAR..

Jag som sa att jag var klar med mitt julklappshandlande, FEEL!  Jag hittade en mugg på lagerhaus som jag nog ska köpa till min brorsa, och sen ska jag köpa en pocketbok till mamma tror jag nog. Jag och mimmi ska åka till farsta så jag hoppas sakerna som jag ska ha finns där. Jag ska möta mimmi halv ett så det är typ om 50 minuter. Har nog god tid på mig att fixa mig, fick först nästan lite bråttom men sen kom jag på att det inte behövdes stressas. Juste, kevin vann idol igår, är man förvånad? Nej. Men det blev inga 1000 kronor igår utan en utomlandsresa istället. Men nu måste jag kila har inte börjat fixa mig än.


Vet att bilden suger, men här är iaf koppen till brorsan ! Tror ni han blir sur om han får den ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0