JULKLAPPAR

Hejsan !

Skrev inget inlägg igår för kände ingen ork, som ofta nu förtiden, har tappat massa läsare men får försöka arbeta upp det igen. Idag var typ tio pers eller nåt sånt i min klass sjuka, så det var ganska tomt men ändå lugnt och skönt. Chilldag, älskar torsdagar ! Sen har vi bestämt att vi ska ha julfika och sånt mys på julavslutningen, det är tex några i min klass som ska köpa julmust, några som ska baka lussebullar, några som ska baka pepparkakor, några som ska göra knäck, jag och mimmi som ska köpa ischoklad, nån som fixar plastmuggar, nåra som fixar julgodis m.m.  Sen måste vi försöka hitta på/ta någon rolig historia som vi vet och så får man då säga den för klassen. Så det är väl bara att sätta igång och leta ? Idag så skulle ju jag och johanna dra till farsta och köpa julklapp till mimmi, men johanna var ju sjuk och jag tänkte först, men jag kan ju åka själv vi visste ju redan vad vi skulle köpa, det enda vi inte visste var om vi skulle ha råd med det. Men sen kände jag att det skulle vara roligare om nån hängde med så felicia följde med mig. När vi kom dit drog vi till stället och köpte saken, för vi hade råd med det, sen drog vi till mcdonalds och köpte pommes frittes, och jag fick en liten cola av joel som också var i farsta me några andra. Sen käka vi det, sen drog vi till games och skulle spela där men det fanns bara konstiga saker så vi drog till br och spelade spel där istället, hahaha. Sen åkte vi typ hem. Och det känns skönt att för en gångs skull ha alla julklappar köpta ! Ni anar inte ! Haha, brukar alltid kännas så stressigt annars. Längtar skitmycket till imorgon för då är det fredag vilket betyder sista dagen i skolan. Det är inte så mycket imorgon heller, förutom att vi har en diagnos på engelskan. Men det går nog bra. Men nu måste jag fixa lite på mitt rum för att om 45 minuter kommer mormor och morfar hit och dom vill nog gärna se hur det blev på rummet mitt.
Hejdå
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jupp! Tummen upp, det har du rätt i!

2008-12-04 @ 18:37:48
URL: http://lovinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0