JULLOV !

Så jävla skönt. Vi började klockan tio idag, men jag och mimmi var där lite tidigare så vi hjälpte till att fixa lite i klassrummet. Sen skulle vi till matsalen och typ lyssna på några tråkiga människor som sjöng, skit dåligt eftersom att man inte alls hörde vad dom sjöng. Sen fikade vi i klassrummet lite och hade det myyys. Sen fick vi betygen, jag är nöjd.  Sen så skulle ju jag, mimmi och johanna ge varandra julklappar. Jag och johanna hade då köpt ett par örhängen till mimmi, skit snygga ! Sen så hade jag och mimmi köpt en ring till johanna, och massa småchoklader, en klubba och 100% kyssäkta tuggummin. Tüfft ! Sen fick jag en sminkväska och typ body lotion och lite sånt också , dom är ju bara för sööta !  Nu ska jag fortsätta städa här hemma, suck. Men vi kanske ses senare :)






Kommentarer
Postat av: Isabell

Ååh den där sminkväskan vill jag också ha ju :(

2008-12-23 @ 14:52:08
URL: http://isabelljardhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0