LÖRDAG

Sådäär, nu säger jag det för andra och sista gången, jag har nu köpt alla julklappar och ska nu bara invänta julafton, haha. På bussen var det så jävla kul för vid en busshållplats kom det på en snubbe som visslade, sen satte han sig brevid mig fast på andra sidan. Sen hade tydligen inte bussen som skulle kommit en halvtimme tidigare kommit för den var trasig och någon skällde på busschauffören, så han säger nånting i högtalaren och då sa mimmi; vad sa han ? Och då sa killen som visslade  ;Han sa att andra bussen var trasig så därför hade den inte kommit, men vissa fattar ju inte det och gick och skällde på chauffören, såna skulle man ju vilja ta hand om.  Och vi bah; jaha okej..  Sen började han typ snacka me en tant som satt framför honom. Sen kom typ frida och ellen på bussen, och sen sa han samma sak i högtalaren igen. Sen var vi i högdalen och tanten gick av och då sa den där snubben; hej då gumman. Ha det bra och blabla. Sen när bussen åkte sa han i högtalaren igen. Sen när vi var vid lidl så sa chauffören samma sak igen ( Mimmi det vart 4 gånger haha)  och då sa jag; det är tredje gången han säger det. Då säger killen brevid som visslade; FJÄRDE! Jag har räknat. Och sen började han typ snacka me oss och så satt den en snubbe sätet bakom som hade rökt på och skratta. Helt sjukt. Hahhaha kul var det iaf.

Skulle egentligen köpa en bok till mamma som heter starkare än hatet, för hon gillar såna böcker, men jag hittade en annan som hette äcklig som är ungefär likadan. Handlar om en mamma som kallar sitt barn för hora och äcklig och massa såna saker. Sen köpte jag också muggen till brorsan haha. Sen åt jag och mimmi glass sen sprang vi runt lite sen åkte vi hem igen. Har precis ätit mat ska vila magen lite sen ska vi äta chokladfondue. Gott gott i gott gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0