MÅNDAG

Idag är det den första december ! Alla jublar, yeey ! Hahah, den här dagen var sjukt seg. Det började med att vi hade svenska och fick en bok som vi typ ska läsa 36 sidor i 10 dagar, tror jag läser ut den liiite före va. Haha. Sen hade vi slöjd, och jag hade ju räknat med att bli klar idag ,  I WISH !  Först började knapphålet dampa sen började brandalarmet låta, så vi fick stå ute och frysa. Sen när vi kom tillbaka så vart jag nästan klar me knappgrejerna. Ska bara sy fast knappen nästa vecka och sen sy upp den och sen är jag klar med min kjol. Sen hade vi lunch och vi åt typ hur mycket som helst, sen gick vi ned till caféterian och då ringde jag till philip f för jag hade tråkigt. Sen vart det brandalarm igen så då drog vi ut igen , sen så vare bara massa tråkiga saker resten av dan. Juste,  jag och mimmi har bestämt att resten av alla dagar till jullovet ska vi sjunga ; Last christmas..  Haha vi och våra ideér asså !  Sen idag när jag kom hem skulle jag kolla på tv, då somna jag och vakna typ två timmar senare, haha nån mår bra..  Men nu måste jag typ dra, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0