MÅNDAG DÅRA

Jaa, nu är det ju bara en vecka och 3 dagar kvar av lovet typ, usch vad tiden går fort ! Men jag ska njuta så länge det går iaf !  Men hur som helst har den här dagen gått jättefort för mig, det sa typ svisch ! och så var klockan fyra typ . Först när jag vakna så låg jag ocg drog mig lite. Sen ringde jag mamma. Sen gick jag till globen, jo jag gick dit för det var ändå så fint väder, men fan vad kallt det var. Satte på mig tjock/varm tröja och sen halsduk, och jävlar vad varmt det var, haha. I globen köpte jag en väska, typ en sån som jag kolla på igår fast mindre, sen köpte jag också en ny kalender, är osäker men jag tror nästan att det var en sån som mimmi köpte, ajja det märker vi. Känner mig lite som en härmapa haha.. Sen skulle ju jag köpa knästrumpor och mössa också men det hittade jag inte där så jag och mamma drog till sickla. Sen åkte vi hem och sen skulle dom åka och köpa raketer och sånt till nyårsafton, och det verkar ju som att mina kusiner skulle komma hit då också, ajja vi får se.

Planer för ikväll då ?
Skulle egentligen på bio med typ johanna och mimmi, men ingen av dom kunde ikväll så det blir kanske imorgon, om jag har nåt kvar att åka på då för jag ska till stan imorgon igen med johanna, då ska hon shoppa. Men nu ska jag kolla om det är nåt bra på tv för jag är sjuukt trött.
Vad ska ni göra ikväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0