MYS PÅ GRÖNAN

vette fan om man kunde kalla dte där julmarknad xD men hursomhelst var det jättemysig och vi åkte popexpressen och några till saker. Vi hade ju åkband så vi kunde åka så mycket vi ville av dom sakerna som fanns öppna. Iaf, en gång när jag och mimmi stod vid popexpressen säger hon; kolla där är den där killen som gick ut nian, och jag bah såg inte honom, sen jag bah ; ÅH shit det där är ju m*****..   HAhaha pinsamt värre. Sen stod vi i kön och skulle köpa hamburgare ( som typ tog ett år) sa mimmi, den här kön går lika snabbt som min hjärna, och jag typ fem minuter senare börja skratta. Då sa hon ; fan vad seg du är, jag bah aa precis som din hjärna. Sen stod vi där ett tag och då sa jag;

- Det är fett kul, vissa på mcdonalds brukar säga en cheeseburgare utan ost, och då säger dom i kassan du menar en vanlig hamburgare.  Sen efter ett tag när mimmi hade sagt det där om sin hjärna och vi stod vi kassan och jag skulle beställa säger jag, en cheeseburgermeny utan ost, och hon i kassan sa då; du menar en vanlig hambugaremeny..   Haha smart är man ju...  

Och sen frös ju vi som in i helvete för vi hade ju inte trott att det skulle va så jävla kallt som det var men vi gick till en tomtebar och fick varmchooklad. Sen när vi hade vart där i ungefär fyra timmar så skulle vi åka hem, men jag och mimmi träffa min mamma och kenta vid kungsträdgården och hängde i stan lite innan vi åkte hem.

 
Jag och mimmi nån gång under dan :D

Utanför lustigahuset som vi gick i innan vi skulle åka hem.
 
Mimmi och våran nya kompis och jag ;)

Vaarmchoklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0