NU SÄGER JAG GODNATT !

med tanke på att jag somnade fem och vaknade nio är jag jääävligt trött nu. Har faktiskt hunnit med en hel del och jag tycker att den här dagen har gått väldigt fort. Först drog man iväg och klippte sig, sen åkte jag och mamma och käkade frukost och sen handlade vi. Sen åkte vi hem, vi var väl hemma runt ett skulle jag tro. Då gjorde vi knäck och när allt sånt var klart så var klockan typ halv tre tror jag. Sen städade jag, sen fixade vi käk, sen åt vi, sen kolla vi lite på tv och nu sitter jag här. Imorgon är det julafton och många sitter säkert och längtar skit mycket, många kommer säkert ha svårt att sova också, speciellt många barn som är så himla nyfikna på morgondagen ! Kommer ihåg hur det var när man själv var liten. Man var alltid så nyfiken på vad man skulle få, och jag och min brorsa gjorde alltid nån form av mur av våra julklappar, i år får man väl göra nåt torn eller nåt, haha. Lutande tornet i piza.. Haha lite nyfiken är man ju faktiskt på vad man får :)  Men jag kommer då verkligen inte att ligga sömnlös ikväll !  Så nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen och kolla på tv. Men vi hörs förmodligen imorgon dåra, god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0