ONSDAG

Idag hade vi hemkunskap och jag och mimmi gjorde grekiska kötbullar, ganska gott faktiskt. Efter det var det ingen som orkade äta lunch. Vi hade so och då fick vi plugga till vårat prov som är imorgon, OMG !! Men det ska nog gå bra, det är på mitt favoritämne - sex och samlevnad. Varför det är mitt favorit ämne är nog för att man redan vet så mycket om det och kan vara mer mycket på lektionerna osv. Sen läste våran no lärare för oss i en bok som heter en blomma i afrikas öken och handlade om en tjej som blivit omskuren, rätt äckligt fakiskt.



Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Hej!

Jag tycker också att Kevin ska vinna idol=)

Alt bra med dig?

2008-12-10 @ 19:20:42
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0