SHOPPING

Idag har jag och mimmi vart i stan, fyfan vad vi gjorde av med pengar, haha. Jag hade bara med mig 900 kronor, och det var ju tur för allt det gick åt och hade jag haft mer pengar hade jag väl gjort av med dom också. Ska ju köpa mig en väska så småningom också, hittade en idag men jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ha den, fast sen tänkte jag att den var väldigt stor och jag behöver en väska som jag kan bära med mig varje dag (ungefär).  Så mimmi köpte den istället, fast sen ville hon ha en annan färg så vi åkte till farsta och bytte den. Men hursomhelst, det var mycket folk (såklart) men inte så mycket som jag trodde att det skulle vara, det var ganska skönt faktiskt. Det fanns fortfarande mycket saker kvar vilket förvånade mig lite. Men nu är jag iaf glad att vara hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0