TISDAG

Ojjdå.. glömde nog skriva igår. Men men så kan det gå ! Haha jag måste bara berätta en sak, idag hade jag och mimmi köpt cola och på engelskan drack vi typ upp allt när vi kolla på film, och jag vart så jävla kissnödig att jag tillslut skrek i klassrummet; JAG ÄR KISSNÖDIG ! Bara för att vi skulle få sluta, haha sen springer jag typ till toan, jobbigt det va asså ! 

Menmen, nu har jag önskat mig lite mer saker i julklapp faktiskt, känner mig stolt. Inte ens för att det är helt säkert att jag får dom men ändå, bättre än innan. Bland annat har jag önskat mig ett par tofflor, och lite annat skit.

Ikväll är det ingen desperate housewives,  hur ska jag klara mig? :O Åhåhå. Fast istället ska jag gosa ner mig framför trean och kolla på titanic, älskar den filmen ! Och vem fan gråter inte i slutet?  Den människan är inte normal !



Tofflorna jag önskar mig, söta va? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0