TISDAG

It's only 22 days left ! Så jävla najs ! hihi, jag syftar på julafton om ni inte fattade det. Men iaf, idag drog jag till skolan, trotts att jag hade jätteont i halsen och inte alls kände för att va i skolan. Gick på so:n, svenskan och matten. Sen vid lunch drog jag hem för jag hade så jävla ont i magen och maten kunde man ju inte direkt käka. Johanna följde med mig fast hon gick ju typ på en gång. Sen fixa jag nåt att käka sen gick jag och la mig och kollade på tv sen somnade jag. Har jag tur så somnar jag lätt ikväll, annars får jag skylla mig själv. Det känns iaf jääkligt skönt att jag ska ha en chill helg den kommande helgen, ska bara lata mig, käka godis och kolla på film. Mysigt värre. Men nu orkar jag faktiskt inte sitta här och skriva mer , vi kanske hörs senare, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0