Trött och sliten..

Jaa det är precis vad jag känner mig nu, trött och sliten. Hade jättesvårt att somna igår, somnade typ två. Och sen gick jag upp halv nio och var jättetrött. Har vart det ungefär hela dan. Idag vart jag klar med min kjol på slöjden. När jag ska skulle sy upp den så var jag tvungen att sätta på mig den för att kolla hur mycket jag skulle sy upp den, och kärringhelvetet ( min syslöjdslärare) hade ju måttat fel på mig eller nåt ! Den var cirkus 10 cm för stor i midjan. Herregud hur fan tänkte hon ? Sen kom vi på den smarta idén att jag kan ha det som en tröja sen skit snyggt typ, haha för den passa runt brösten. Så jag kommer väl få ta med den hem om en vecka. Sen idag tror jag nog att jag hade roligaste engelska lektionen vi nånsin har haft, allt tack vare joel. Våran lärare skulle gå igenom allt vad ing-form har me att göra osv. Så satt Joel och tejpa sitt ansikte typ ,  det såg verkligen inte ut som han  ! Haha han såg så jävla rolig ut och hela klassen skratta + våran lärare. 2 gngr ! haha fast jag och fanny satt typ och skratta lite hela tiden. Sen hade vi matte, och då skulle vi få spela ett spel i 80 minuter, alla var typ helt inne i det,  ''åh vilket rum har du kommit till?''  '' Jag är i rum 10'' osv, hahah. Det var faktiskt kul, tills min skit fuckade sig och stängde ner allt, åh cepe dator. Happ, det var typ min skoldag, idag ska jag nog fakiskt gå och lägga mig rätt tidigt, fast inte nu, haha. Har so läxa att göra.. jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0