YES MAN

Nu kom jag på mig själv att jag inte har bloggat på hela dan. Var på bio idag och innan jag skulle dit vart det väldigt stressigt för jag kunde inte komma på vad jag skulle ha på mig, sen var det bara en halvtimme kvar tills bussen gick i älvsjö station och jag var tvungen att ta mig dit också !  Till slut bestämde jag mig för vad jag skulle ha på mig, sen fick jag sminka mig och skit och sen kom morfar och hämtade mig, haha. Skjutsade mig till älvsjö och det var väl nästan precis att jag hann x)  Naae, johanna och mimmi var och köpte remsa då så jag hade ju haft lite mer tid på mig. Hursomhelst så kollade vi på yes man, den var ganska kul faktiskt. Jaa, nu ska jag väl göra nåt annat skojj, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0