BIBLIOTEK

Tjenare. Nu sitter jag här halvblöt. Eller, mina byxor är blöta.  VI har ju vart på biblioteket och letat fakta, asså det är typ sjukt svårt att hitta något. Men nu har vi ju iallafall hittat något. På biblioteket vi var på hade dom en kaffemaskin och då tänkte vi att vi kunde ta lite och sitta med det till pluggandet/letandet.  Sen skulle jag, mimmi och erika gå och hämta mer. Först tar typ erika och häller upp, då ser jag att kärringen i receptionen, vi kallar henne tant berta, kollar på oss. Sen vänder jag mig om igen till dom, då är erika klar och mimmi ska hälla upp. När hon gör det ser jag tant berta gå till nån annan som satt vid några datorer. Då trodde ju jag liksom att hon skulle hjälpa nån me nåt, men inte då!  Då kommer nästa kärring ( hon som satt vid datorn)  och säger, 

- Hörrni det är ingen leksak det där.
Jag bah;  Nejj vi vet ( bitchigt typ )
Kärring; Det är faktiskt 18 års gräns på kaffe.
Vi; Jaha ?
Jag; men kan jag ta ändå ?
Kärring; nej inte nu.
( Öhh när fan hade du tänkt att jag skulle ta då ?   på fredag eller? :S )
Vi vänder oss om och ska gå tillbaka till bordet vi satt vid, ( erika och mimmi tar ju me sig sina koppar såklart)
-Ni får stå här och dricka upp det, säger kärringhelvtet. Jag gick tillbaka medans dom fick stanna kvar. 
Sen kommer ju dom dit när dom har druckit, och vi börjar ju snacka som in i helvete, och jag pratade jäävligt högt ska jag säga.  Sen när vi gick därifrån, glodde kärring och tant berta på oss som fan. Asså shit skaffa ett jobb? Palla hänga på ett bibliotek hela dagarna och sura. Vem fan säger att det är 18 års gräns på kaffe?  :S   Går man ut på caféer och sånt får man ju köpa så vad är problemet kärringjävel ?  Hahah asså shit. Meenmen,  stämmer det verkligen att det är 18 års gräns?  Och i såfall vart står det ?



Kommentarer
Postat av: Samielle

Sv: Haha det verkar som att alla är panka just nu -.- och sen är det fan två veckor kvar till löning! vi är dödsdömda.

2008-11-11 @ 17:19:15
URL: http://loveyourloads.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: taack :)

2008-11-11 @ 17:53:28
URL: http://itsallaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0