FÖRSTA ADVENT

Sådär ja, nu är det mindre än en månad kvar till julafton! det är 24 dagar kvar !  Åhh, längtar som fan. Igår så var jag ju i stan med mimmi och johanna, men jag hittade väl typ inget, det var så rörigt och sjukt mycket folk ! Mimmi köpte iaf skiiiit fina örhängen till sina systrar, och den ena värsta bling blinget, jag lovar att jag ska köpa det nångång ! haha sjukt fint. Iaf, idag ska jag och mimmi dra till farsta så ska jag kolla på julklappar idag istället. Sen har jag lovat mamma att kolla efter saker jag ska önska mig, mmh ofta man hittar mycket i farsta, haha. Så är det me det, men nu måste jag börja fixa mig dåva. Vi hörs, ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0