GE MIG JUL!

Asså seriöst ofta jag pallar vänta i 39 dagar innan det är julafton! :(  Vet att allt kommer va annorlunda i år men vi håller på att fixa det, det låter bättre och bättre för varje gång vi diskuterar det. Men nu till julen, säg nåt som inte är bra med julen ?    Tänk liksom den underbara stämningen, julmusiken, julmaten, julmust ( som jag btw inte gillar), julklappar, kalle anka  och allt som hör till julen !  Julgranar, julstjärnor, adventljusstakar m.m.   Vem vill va utan allt  det? Det är inte normalt iaf. Och det värsta av allt, - VÄNTAN. Det är nog det jag hatar mest, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Ibland kanske, men tänk på nåt positivt isåfall, det är bara lite mer än en månad kvar och det går ju fort? Och snö, det måste vara snö på julafton, eller måste helst. Då får man den riktiga stämningen. Åhh gud vad jag längtar, jul in my <3 forever!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0