GOD MORGON !

God morgon alla morgonpigga, och trötta. Själv känner jag mig väldigt trött och tänker vafan gör jag uppe nu? Men det är klart, jag måste gå om typ en timme och då måste jag ju ha fixat mig ochsådär. När jag gick upp var jag tvungen att kolla hur många grader det var ute, då stod det -0,5, och så gick jag och kollade vädret här på internet, som varmast kommer det bli en grad ute idag, jippie !  Naat..  Ge mig sommar ! Buhuu. Idag har vi svenska första lektionen då jag hoppas att vi får tillbaka våra noveller och bokrecensioner. Fast jag är ganska säker på att det är max G för mig. Så det är inget som jag går och ser fram emot. Men nu måste jag börja klä på mig och dittan och dattan. Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0