GODMORGON !

Yea, fyfan vad trött jag är. Satt uppe rätt länge igår.. blä. Så nu är man ju bra trött. Menmen.. Idag skippar jag foundation. Orkar inte sminka mig så mycket, och jag orkar inte heller platta håret, så idag får man ju se ut som jag vet inte vad. Haha. Idag känns som en ganska bra dag. Vi har först so, sen har vi (FAN) matte.., sen har vi lunch sen språk och sen typ klassråd. Sen slutar vi senast klockan två idag. Sen kvart i sex ikväll har jag utvecklingssamtal. Men det skriver jag mer om efter jag har vart där. Nu ska jag iaf gå och klä på mig och sådär. Carpe diem, ska jag försöka göra iaf ;)

Kommentarer
Postat av: emelie talvis

sv: ja, tack :)

2008-11-20 @ 08:54:53
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0