Godmorgon

Uhhm, skönt som fan me sovmorgon. Första dagen på länge. Nu är det onsdag, idag ska vi till ambassaden och mimmi har hittat en grekisk rese byrå. Så vi får väl springa runt lite hursom helst där på östermalm. Har en stor känsla av att vi inte kommer passa in. Haha. Sen efter det ska vi träffa sandrorna och deras grupp och käka på mcdonalds. Sen ska vi dra till skolan för vi har jäkligt mycket att göra nu asså. Vi har bara idag och imorgon på oss. Nu väntar jag på att min plattång ska bli varm. Eller min, det är typ mammas men jag använder den mer än henne så det är typ min. Jag har ännu bara kommit på två par saker jag önskar mig i julklapp, parfym och underkläder. Iofs skulle jag säkert få underkläder ändå men ändå haha. Asso jag har typ lite tråkigt så jag ska nog kolla om plattången är varm nu.
Juste..  kom och tänka på en sak igår, fast nu när jag tänker efter vill jag inte ta upp det här.  Men nu måste jag dra och fixa håret. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0