GODNATT

Jaa, ska alldeles strax gå och lägga mig, trotts att vi har sovmorgon imorgon. Idag var ju jag och mimmi i farsta och köpte julklapp till johanna, hihi.  Vi köpte en oups, där höll jag nästan på att säga, det blir ju en överraskning tills den 19 december ;D LÄNGTAR STORT !  Det är ju liksom inte alls så speciell lång tid kvar även fall det kan kännas så. Sen när jag kom hem var det ju bara att sätta igång att städa så nu äre fint och rent hära. Fast jag hatar mitt påslakan, det är typ nytt och jätte strävt, inte alls skönt. om typ 2 och en halv timme är det bara 23 dagar kvar tills julafton. Nu har jag ju äntligen vant mig med att vi ska fira jul själva, och det kan ju faktiskt vara riktigt skönt, men då får jag ju veta att ella ska komma upp till oss, och nu låter jag säkert jättetaskigt men jag orkar inte me den kärringen, haha det hade ju vart lugnt ifall typ min mormor och morfar och dom också skulle va här, men hon är så jobbig, hon ska alltid prata om värsta tråkiga sakerna, hon hör typ inte vad man säger, aah så det blir väl helt stört. Men men, synd att ingen är hemma på jul som man kan träffa på dagen, typ runt elva. Well, man får väl gå och lägga sig sent som fan så man sover bort halva dan ;)  haha men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Sov gott alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0