Ingen vacker morgon här inte..

Nej fyy, är skiit trött. Kan det ha nånting att göra med att jag somna typ tolv igår ? - Jaa.  Okej, då vet vi varför, haha.  Trodde först inte att jag skulle kunna sminka mig men det gick jättebra. Får se sen när jag går ut bara, då kommer det väl forsa tårar ner för kinderna. Usch, hoppas inte. Idag är annars ändå en bra dag, slutar tjugo över två, om inte tidigare. Vi ska ju skriva engelska skiten men vissa här (jag)  är ju redan klar. Så jag får säkert gå hem tidigare ( hoppas hoppas hoppas)  Haha, väldigt trevliga svar på min fråga igår, jag ska skriva sen när jag kommer hem vad jag skulle valt osv. Men nu måste jag faktiskt gå tillbaka till sminkandet, är inte riktigt klar om man säger så, ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hallå där!



På denna sida http://www.gratismode.se/?c=8308 är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)

2008-11-18 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0