JA, JAG HAR LUGNAT NER MIG NU! :)

På bussen sitter två fyllon och pratar högljutt med varandra. En tredje man kliver på bussen, även han är berusad. Han passerar sätet där de två fyllona sitter.
Fyllot (skriker): Tja din arbetslöse jävel!
Mannen: Men tja...Det var länge sen!
Fyllot: Bor du i en barack nu?
Mannen: Ja, precis.
Fyllot: Röstar du på Obama?
Mannen: Va...?
Fyllot: Ja, barack. Barack Obama!
Mannen: Fan va du var snabbtänkt då...


En grupp barn ~7 pratar om Halloween.

Pojke 1: Tänk om man vore ett monster.
De andra: Läskigt!
Pojke 2: Tänk om man vore Dracula.
De andra: Uuuusch!
Pojke 1: Christer Sjögren!
De andra barnen (skriker): Aaahh! (och springer iväg åt olika håll i panik)



Två tjejer ~16 sitter och diskuterar.

Tjej 1: Du, jag kom på en sak.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Du vet den där visan "Ekorr'n satt i granen"? Lyssna på texten: "Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar, fick han höra barnen, då fick han sa bråttom, hoppa han från tallegren...
Tjej 2: Jaha?
Tjej 1: Liksom hur fan hann han byta träd mitt i sången?



Två killar ~16 snackar om World of warcraft.

Kille 1: Har du hört att på det där nya, Wrath of the lich king, så ska man kunna ha motorcyklar och sånt?
Kille 2: Ja, helikoptrar också.
Kille 1: Det blir ju värsta overkligt när dom lägger in sånt. Liksom ofta en Orch skulle köra motorcykel.
Kille2: mm, precis.


HAHAHA MIN HUMOR ASSÅ ! :D 


Kommentarer
Postat av: Lily

haha, grym humor! Just my style! Hoppas du haft en toppen dag!

2008-11-10 @ 21:36:25
URL: http://surfbus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du matlagning :)?

då är min tävling kanske något för dig

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-italiensk-kokbok.html

2008-11-10 @ 21:36:51
Postat av: Anders

HAHAHA klockrent!

"det blir ju värsta overkligt ju"

2008-11-11 @ 08:31:46
URL: http://paused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0