MÅNDAG

Jaah, idag har man vart i skolan, lika tråk som vandligt förutom att jag snart är klar med min kjol, jippie  ! :D hoppas att bli klar om två veckor. Hahaha när jag tänker efter var det ganska kul idag, iaf på rasten. Haha skjortan <33 xD  Öhm, ingen fattar. 

Idag har det vart väldigt kallt ute och man känner sig faktiskt väldigt trött nu när det är så mörkt ute, eller är det bara jag som tycker det? Som tillexempelt när man sitter i klassrummet och ska försöka koncentrera sig med trötta ögon och starka lampor. Man vill ju bara lägga sig ner och sova. Iaf, när vi slutade idag (kvart i fyra) så kolla jag ut genom fönstrerna oh helvete vad mörkt det var ute. Hade jag inte vetat att klockan var nästan fyra hade jag gissat på att den var 7-8 på kvällen. Sen gick jag med johanna till bussen och hon höll nästan på att glömma den. Sen mötte jag mamma när jag nästan var hemma och hon berättade att mina tröjor har kommit idag, YEY. Lägger upp bild sen om jag får nån bra, min kamera suger för dom som inte vet. Ska nog köpa en efter jul i mellandagsrean. Jupps. Men nu ska jag gå och ta nåt att äta för jag är huuungrig !

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad tycker du om att man har en hel räv hängandes runt halsen som en halsduk?

2008-11-17 @ 16:49:46
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0