MITT RUM ÄR NÄSTAN KLART!

Sådär, som jag skrev här uppe så är mitt rum nästan klart, det är bara några speglar som ska sättas upp. Fyfan va bra det blev. Är jätte nöjd. Mycket bättre än innan !  Idag har vi då fixat klart, har vart på ikea och köpt fler galgar ( stavning?) till min garderob. Har också köpt en ny mascara idag, hoppas den är bra för den var dyr, kostade 160 kronor och det var volume cologne eller nåt sånt hette den. Sen har vi möblerat om, jag har gått igenom lite kläder som min kusin typ ska få. Sen har jag köpt lite andra saker från internet. Hmm, nu ska jag kolla på hål i väggen sen blire parlamentet, björn är me idag !  Missa inte, liksom.  Hejdå <3



Sådär ser det ut nu, okej nu har ju typ ingenting att jämföra me men jag lovar att ni inte vill veta hur det såg ut innan! :)
(klicka på bilderna för att göra dom större) Btw, vill egentligen ha nytt databord och datastol för dom passade jättebra till förra rummet ( kanske för att jag hade svart och rosa då ?  Jaa shame on me... )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0