MITT STACKARS LILLA KNÄ

Well, nu är jag hemma igen, med en liten fruktkompott. Haha med det menar jag lite blandade frukter. Det vart olia sorters äpplen, klementiner, vindruvor. Ao, det var väl typ det vart. Sen nu när jag kom hem och skulle skölja frukten så råka jag gå in med knät i kanten av en stol, fifan vad ont det gjorde. Då drog jag upp byxbenet och kollade, då hade ju jag värsta blåmärket där, men jag vet var jag fick det ifrån. Idag i skolan skulle jag sätta mig hos min lärare och fråga vad jag skulle göra, och då slog jag in knät i kanten av bordet och det kan jag säga gjoorde jäävligt ont. Inte kul alls.

Nu sitter jag här och käkar lite vindruvor, om 40 minuter börjar desperate housewives, *LÄÄNGTAR!*. Men jaa, så länge ska jag väl fortsätta käka druvor och lyssna på musik, mmh, myysik<33

Kommentarer
Postat av: Camilla

AJAJ! Jag vet hur det känns att ha ont i knäna hahah:) Delta gärna i pratstunden i min och Lisas dubbelblogg -om du vill!

2008-11-18 @ 20:37:22
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0