Mjölk? -Nej tack

Asså ni vet inte hur jävla äckligt jag tycker att mjölk är. Jag hatar det. Men för en liten stund sen prata jag med en kompis och då sa han att håret växte fortare om man drack mjölk. Så då skämta jag och sa; hahha okej brb ska bara gå och dricka en liter mjölk. Sen tänkte jag, det är fan värt det! Så jag gick och hämtade en liter oöppnat mjölkpaket, satte mig vid datorn igen och började dricka. Oh fyfan säger jag bara. BLÄÄ. Menmen, nu har jag iaf druckit det, men jag har såå jävla ont i magen. Inge bra att klunka i sig en liter mjölk när man typ är proppmätt..  Usch jag och mina idéer. Nu börjar jag bli trött så får väl gå och lägga mig snart. Har förresten laddat ned ett bildredigeringsprogram, paint.net, verkar väl helt okej. Nån som vet nåt annat bra som är gratis förutom picasa som jag redan har och inte förstår mig på? 

Ajja, nu ska jag väl typ ta och lägga mig och kolla på tv eller nåt. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0