PARIS
Åhh, jag är helt jävla överlycklig att paris hilton och benji madden ( i good charlotte) inte är tsm längre ! Okejj, låter säkert taskigt att säga så, men det är bra ! Min personliga åsikt om paris hilton är att hon är såå jävla falsk. Visst hon har säkert en fin sida också, men hon verkar så jävla dryg och ytlig.

Idag fick jag tillbaka min novell och recension, är jätteglad eftersom att jag fick vg+ :D det är ju liksom nästan mvg. Men sen att vi inte ska ha jöran nästa termin är inte så kul. Svenskan idag tror jag inte att det var nån som riktigt lyssnade på vad det var han sa, för hans dotter var där och hon är typ 3-4 år och hon snacka ju och höll på, skit gullig unge asså !
Sen var resten av dagen tråk. Ska lägga mig och kolla på tv nu , hejsvejs

Kommentarer
Postat av: sofia

håller med om paris hilton!

2008-11-21 @ 17:07:00
URL: http://sofiamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0