REGN..

Är det nåt som jag verkligen inte gillar så är det regn. För det första så blir man blöt ( om jag vill bli blöt så kan jag bara duscha ) för det andra så blir man kall. Och för det tredje så blir håret helt fuckat. Som nu, nu måste jag duscha och platta håret bara för att jag gick i regnet. Buhuu. Meen nu är jag hemma och är bara kall om fötterna.

Jag ställde ju en fråga igår om vad ni helst skulle vilja vara; kille eller tjej. Det vart en hel del blandade svar och mitt svar är att jag nog helst faktiskt skulle vilja vara tjej. Det tog lååång tid för mig att bestämma mig. Men jag tänker såhär; jag gillar att shoppa, jag älskar att ha på mig kjolar och klänningar, älskar att sminka mig osv .  Men också, skönt att bara gå i slappa kläder och inte behöva sminka sig på morgonen. Dessutom så har ju killar såå mycket lättare än tjejer, men har dom verkligen det? Dom måste juh hela tiden vara ''tuffa'', palla liksom ? Dom ska alltid våga slåss om det är nån som bråkar med en och hålla på, och dom måste att skryta om alla tjejer som dom har haft sex med. Så därför väljer jag tjej. okej nu ska jag inte säga att alla killar e så, för det är dom inte. Men dom flesta.
Ciao bella, nu ska jag gå och deppa ! ;)  haha eller inte

Kommentarer
Postat av: tess

hehe det är så sant som det var sagt :P

2008-11-18 @ 16:59:01
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0