SAW 5

Tjuez,  idag har jag målat på mitt rum. Det är snart klart ska bara måla fondväggen imorgon, och färgen torkar typ skit snabbt. Så vi kommer typ måla den imorgon sen ska vi dra till ikea, och sen ska vi typ till mormor och morfar och hälsa på. Eller jag vet inte om jag ska med, men jag får se, han har ju kommit hem nu. 
Jaa vad har jag mer gjort idag ?   Joo jag kom precis hem ifrån heron. Var där med familjen och kollade på saw 5.  Den var inte alls lika bra som dom andra, dom blir typ sämre för varje film, men så är det ju alltid. Den var  äcklig ibland och ibland långtråkig.  Menmen, nu har jag sett den och vet att jag inte ska se den igen. Så är  det me det. Nu ska jag typ kolla om det finns nån rolig inne på msn, CIAO



Saknar att få ha datorn på mitt rum.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0