SEG UPPDATERING?

Vet att jag typ aldrig skriver men men, man får ju ta paus lite då och då om man känner för det, har ändå inte så många läsare så who gives a shit ?   Men iaf, den här veckan gick skit fort, igår satt jag och plugga no och tänkte ''shit, det är imorgon vi har prov''.  Hade liksom inte tänkt på att det var torsdag då. Och i torsdags fick vi också våra skolkataloger, och såklart var typ det första vi hitta en ganska äcklig grej, man baaah myspys !  Hahah eller inte. Men men, det var lite kul att kolla i dom. Idag hade vi ju no prov, det gick ganska bra faktiskt, är ganska säker på att jag åtminstone kommer få g+.  Så det får man ju verkligen hoppas på !  Det var ju faktiskt inte så jättesvårt, dessutom är det jätteskönt att slippa dom där jävla alkanerna och alkenerna m.m.  Sen hade vi engelska-läxförhör som jag typ verkligen inte övat på förrns typ fem minuter innan lektionen börja, och haha konstigt nog så kunde jag allt, fotografisktminne eller vad ? ;)   Så var ju jag tvungen att välja låt, och jag hade inte gjort det så jag fick ta något bara, tog forgive me med Leona Lewis. Har typ egentligen bara hört den typ en gång innan menmen, haha. Sen fick jag redan på att man inte behövde ha bestämt sig förrns nästa vecka, yey!  Men nu har jag bestämt så skit samma.

Nu håller jag på att göra om mitt rum, det kommer bli skit fint kommer fota sen när det är klart. Nu har ju jag datorn i vardagsrummet, och då tjatar dom om att jag skriver för mycket, öhm inte mitt fel ?  Skriver liksom här och svarar på msn, men det är fortfarande inte mitt problem. Åhh, är det bara jag som har förälskat mig i den där låten i felix reklamen?   HAhahah jag känner mig fett geek, serri största tönt låten men jag gillar den fan ! :)  Kanske lägger upp den i ett annat inlägg snart. Bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0