SEX AND..

..THE CITY THE MOVIE.   Yup, ni sitter jag här med en skogsbärcider , haha det är 2,25;er jag kommer bli fett full! Naat !  Haha så jävla patetiskt med dom som tror att man blir full på en sån, haha iaf.. Nu ska jag kolla på sex and the city the movie, såg den en gång i somras med reneé, men den är ju faktiskt bra så skadar ju inte att se den igen. Idag vare riktigt nice i skolan, vi började typ nio, då fick vi typ tjugo minuter eller nåt sånt att förbereda oss. Sen hade vi redovisningen, först var det storbrittanien, sen typ spanien och sen var det vår tur. Det gick väldigt bra för oss faktiskt. Sen typ efter oss var det bara ett land till sen fick vi rast i typ tjugo minuter. Sen så började vi igen och körde på med dom sista, sen så skulle alla gå ut ur klassrummet och då ropade dom in ett land och så gav dom en feedback, vi fick bara bra saker så jag känner mig riktigt stolt. Sen kom mamma och hämta mig och jag hyrde film, sen hängde jag med dom och handla osv.  Aao , det är väl min dag ungefär, inte riktigt allt men det andra ska vi inte ta upp här ;D   nu måste jag dra, filmen väntar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0