SKOLHELVETE IGEN

Asså fyfaan vad boring. Skolhevetet är ju såklart igång igen, kom igeen ingen pallar. Idag vare typ fett tråkigt. Asså jag driver inte, först hade vi svenska, då fick vi kolla på nån jävla deckarfilm, typ kommisarie morse eller vad det hette, BOORIIIIN

Haha brorsan knacka precis så var tvungen att se vad han ville, han undra om jag ville ha te och isåfall vad för te ^^ men eftersom att jag inte visste vad det var gick jag och hjälpte han så nu sitter jag här me te. Hihi

Ajja vart var vi ? :)   Juste vi hade kollat på film det var sjuukt tråkigt.  Sen hade vi slöjd, inte bättre det med den där jävla  surkärringen, menmen. Blev äntligen klar me blixtlåset så det är inte så jättemycket kvar nu hoppas jag för det är bara fem gånger kvar och jag kommer inte hinna börja me nåt annat typ, så jag kommer få göra tre saker nästa termin :S SAJJK!  Usch va fort det har gått. Iaf sen hade vi lunch och det kan jag säga var inte så speciellt gott.. Menmen, sen på rasten skulle vi spela kort, då fick jag chansen att visa mina tuffa korttrick. Hahaha.  Sen hade vi engelska, som också var booring. Men den var så kort så det va chill. Sen visste vi inte om vi skulle ha matte eller no för vi visste inte om vi hade bytt, så jag och mimmi sprang runt och leta efter anneli och sen visade det sig att vi skulle ha matte. Så hade vi tråkig matte. Sen skulle vi ha no, men då skulle Anneli spola en film för att visa oss just en sak i filmen, så det tog typ skit lång tid så vi hade typ bara no i tjugo minuter max. Så vi fick kolla lite på den filmen sen berättade hon två historier, dom var lite roliga speciellt första me pojken som skulle kolla på sin storasyster och hennes kille i hennes rum utan att dom visste. Sen gick vi ut, och så gick jag hem. Johanna gick me mig typ till en busshållplats och så åkte hon därifrån och jag fick sista biten själv. Fast jag hann bara ner för backen för då kom himan och renee så jag gick me dom istället. Åh gud vad intressant..  inte.  Hmm, är det bara jag som har märkt att alla typ bråkar ? :O  Alla bråkar typ me nån.. hmm. Ajja men nu är jag trött så ska inte skriva mer, ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0