SKUULA

Mhmm, nu sitter jag här i skolan. Om tio minuter så börjar vi igen, hahah. Och nu ska mimmi sätta på it's ok to be gay på  youtube. Hahaha.  Idag har vi vart på ungdomsmottagningen. Det var väl ganska trevligt, vi fick kondomer och sånt. Mhh, jag känner mig ansvarig för jag hade gruppkortet till bussen.  Vi hittade typ inte först sen gick det väl bra. Vi var en kvart tidiga. Ajja, vi har hittat ganska mycket fakta om Grekland vilket är bra. Imorgon ska vi till ambassaden och besöka en resebyrå. Japps, vi har ju precis haft lunch, maten var skit äcklig ! Så jag och mimmi gick runt och frågade om vi fick låna sex av dom, vi fick låna det av felicia två gånger, och jag är redan skyldig henne sex kronor.  Aiight, men jaa vi vart desperata och fråga alla, men nu måste jag typ sluta skriva för dom andra kommer snart :)   HEJDÅ !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0