STATISTIK ÖVER MITT LIV I ETT ÅR + LITE TILL


Okejj, det här var lite knas men man kan väl ändå lista ut vad det ska stå ? Iaf, det här är typ statistiken över mitt liv det senaste året. Som ni ser så var jag jätteglad och lycklig och allt sånt i början av sjuan, sen mot jul så vart det sämre och sämre, har egentligen ingen förklaring till vad det var som var fel. Iaf, det blev bara sämre och sämre, och sen typ vid sommarlovet, då började det bli bättre och titta nu hur långt jag har kommit. Visst det ligger och flyter nu ett tag men det här är ett stort steg för mig och jag trivs att vara mig igen, är inte det underbart ? Liksom, kommer säkert aldrig komma upp till den nivån igen men man kan väl hoppas?  Det kanske förklarar min stora förändring, eller ?

Kommentarer
Postat av: jenny

Jooodå, det klart du kommer dit igen!!! =)

2008-11-19 @ 21:22:56
URL: http://mittlivojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0