STRESSIG VECKA

Den här veckan kommer bli stressig som fan. Vi ska ha temavecka den här veckan, och det handlar om att man ska jämföra ett land med sverige. Jag, mimmi och fanny är en grupp och vi fick Grekland. Då hade vi tänkt att intervjua någon på den grekiska ambassaden, men det vart lite struligt med det där så vi får se hur det blir. Sen imorgonbitti ska vi till ungdomsmottagningen så jag har typ ansvar för gruppkorts helvetet till bussen.  Och aa , vi kommer att jobba med grekland 7 timmar om dan varje dag, på fredag ska vi redovisa. Så vi kommer ha väldigt mycket att göra den här veckan. Det som också är bra är att man inte behöver vara i skolan hela tiden utan man kan  jobba hemma hos nån, eller på bibliotek osv.  Men jaa, det var väl inte så mycket mer att säga just nu förutom att jag fryser är trött och tänker nu gå och lägga mig i sängen och kolla på tv, heddopeddo!

Kommentarer
Postat av: Nectaris

Hejsan!

Gillar du kepsar? I vilket fall som helst så kan du väl gå in på min blogg och säga vilken keps du tycker är snyggast/fulast/knäppast...

Skulle du kunna tänka dig att ha någon av kepsarna?



Ha en fin Måndag och hoppas att du ser fram emot resten av veckan! :D



// NECTARIS

2008-11-10 @ 18:55:47
URL: http://nectaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0