TJOHEJ

Äntligen hemma ! Den här dan har både gått snabbt och sakta. Först började vi med so, vi kom typ ingen vart kändes det som. Sen så glömde jag att vi hade no idag, så det var kul. Sen hade vi matte det gick ganska fort. Sen var det lunch, vi fick pannkakor idag så jag och mimmi bah; idag ska vi äta tills vi spyr ! Och vi gjorde nästan det, haha. Jag åt sju pannkakor sen vart jag jättemätt och fick typ ont i magen, så vi gick ner till uppehållsrummet och la oss i soffan, det slutade med att alla låg på mig så det blev varmt och skönt, förutom när mimmi nästan magpumpade mig xD  Haha. Sen hade vi svensk-engelska, vi gjode typ ingenting. Sen hade vi klassråd och sen sluta vi, fast jag, mimmi och vidar var tvugna att stanna i skolan lite. Sen måste ju jag tillbaka till skolan, för kvart i sex har jag utvecklingssamtal. Så vi får se hur det går, är inte orolig med tanke på hur duktig jag är, haha. Men nu ska jag nog sova en stund.

Kommentarer
Postat av: lovisa

svar; våfflor är väldigt gott:)

2008-11-20 @ 16:44:59
URL: http://anjowis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0