TRÅKIG SKOLDAG TYP

Jaah, det går frammåt iaf. Äntligen är denna skoldagen slut och nu sitter jag här och fryser fingrarna av mig. Känns som att jag skulle kunna bryta av dom, nej usch va äckligt. Den här dagen har inte vart så tråkig faktiskt, jag vet att jag skrev det, skolan är ju knappast kul. Men iaf, på hemkunskapen idag gjorde vi typ kyckling grejer, och jag är överlycklig för nästa vecka ska vi byta ''partner''  inget illa menat asså..  Sen hade vi lunch men vi åt ju inget eftersom att vi redan var mätta och det var äcklig mat. Så istället så köpte vi alla twix och gick och satte oss i en soffa i uppehållsrummet. Det var skoj, vi ska inte gå in på detaljer hahhaa. Sen hade vi typ so och shit. Sen på inten slapp jag matte, var på no:n istället och det var skönt att slippa kärringhelvetet. Men nu funderar jag på att gå och lägga mig en stund.  Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV:

Haha, ja det hoppas jag också :)

2008-11-19 @ 17:15:31
URL: http://egrandin.blogg.se/
Postat av: linda

fin header ^^

2008-11-20 @ 07:18:33
URL: http://iiinduss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0