UTVECKLINGSSAMTAL

Sådär, nu har jag vart på utvecklingssamtal och jag är mkt nöjd. Kände på mig redan hur det skulle vara. Förutom en sak, och det var svenska. Det stod att allt var jättebra m.m. Meen att jag ska utmana mina ideér. Hur blir texten om jag skriver i tredje person istället för jag-form. Och jag antar att han tänker på min novell då, och då kan jag säga såhär; jag provade att skriva i tredje person men det vart inte bra så vad vet du om det? Sajjk..  sen skrev min svenska lärare också att jag på min recension så skulle jag skriva mer om vad jag tror att författaren ville med texten, det kan jag också svara på. Det var såhär att den boken jag läste så förstod man faktiskt inte vad författaren ville med boken ,så hur i helvete ska jag skriva då ? Ska jag bara hitta på nånting och sen när min lärare kanske läser den där boken så vet han att jag bara har hittat på nåt ? Sajjk. Men okej jag ska också säga såhär; jag behöver bli bättre på svenska, finns det nån kurs man kan gå ? För det är nåt jag verkligen skulle behöva. Men iaf, jag hade typ bra på allt, men jag ska typ börja köra hårdare nu och sådär, kommer bli tufft med tanken på hur mycket tid jag redan lägger ner på skolan. Hur mycket kan ni begära  ?  Menmen, jag är mycket nöjd och det ska fan inte bli sämre. Hahaha jag är såå himla målinriktad. Fast jag ska nog ta och snacka lite med min svenska lärare så får vi se vad han säger, han kommer säkert säga massa konstiga saker som jag inte förstår. Men då får det väl vara så då. Haha.   Imorgon ska ju jag också få tillbaka min novell och bokrecension. Jag kommer typ få g, haha men Jöran jag lovar, jag ska göra dig stolt ! HAHAHHA XD  Happ det var väl typ det. Nu ska jag skriva ut min låttext + johannas låttext och sen ska jag också skriva vad jag ska säga, har nämligen engelskapresentation imorgon. Puuh.

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha, ja det kan vara bra :)

Jag hittade de på www.zoonvillage.com --> tjej

2008-11-20 @ 19:51:00
URL: http://isardow.blogg.se/
Postat av: Isa

fel. det ska vara zoovillage

2008-11-20 @ 19:53:13
URL: http://isardow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0