VI SER DET SNÖAR, VI SER DET SNÖAR..

det var väl inte roligt hurra !  Usch nä nu snöar det, iofs är man ju ändå på ganska bra humör för det är första gången det snöar i år, njae men första gången nu i vinter. Men det är ju inte så jättekallt ute direkt så det mesta smälter juh, tråkigt nog. Själv sitter jag här och målar påå ljus, perfekt att ge bort i julklapp eller vad säger ni? Jul motiv är det på dom såklart, nu har jag fått fyra sms på typ mindre än en minut; DET SNÖAR.  Hahaha jotack jag vet ;) Och jag svara på dom men nu måste jag vänta tills mamma kommer hem eftersom att jag inte har några pengar på mobilen, men nu ska jag gå och kolla om jag hittar mer ljus, hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0